Please solve the riddle

Discussion in 'Off Topic Discussion' started by Slap, Sep 12, 2017.

  1. Slap

    Slap Dont steal my cheerios VIP

    [​IMG]
     
    • Creative Creative x 1
  2. Pacifist

    Pacifist Cynically Insane VIP Bronze

    The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never
    The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never
    The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never vThe End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never The End is Never
    [​IMG]
     
    • Creative Creative x 3
    • Informative Informative x 1
    • Optimistic Optimistic x 1
  3. Slap

    Slap Dont steal my cheerios VIP

    Error: Incorrect answer
     
  4. Koishi

    Koishi Killer Queen VIP

    i want to get off
     
    • Like Like x 2
  5. Slap

    Slap Dont steal my cheerios VIP

    Error: Incorrect answer
     
    • Disagree Disagree x 1
  6. Rauno

    Rauno   VIP

    Mr. Bones, end me.
     
  7. Slap

    Slap Dont steal my cheerios VIP

    [​IMG]
     
    • Disagree Disagree x 1
    • Useful Useful x 1
  8. Skyrossm

    Skyrossm Ideal Female Moderator? VIP Emerald Bronze

    *picks up with tweezers*
    *drops in single tile of water*
    Talk back again bitch
     
    • Like Like x 1
  9. Slap

    Slap Dont steal my cheerios VIP

    Error: Incorrect answer
     
  10. Theinkern

    Theinkern Inkern VIP Bronze

    reincarnation ?
     
  11. Slap

    Slap Dont steal my cheerios VIP

    Error: Incorrect answer
     
  12. Scotty

    Scotty Heroes come and go, but legends are forever. VIP Bronze

    Death... The ride never ends.
     
  13. Emily❤

    Emily❤ The strongest light is the one within VIP Silver Emerald

    Edgy :eek:
     
  14. Slap

    Slap Dont steal my cheerios VIP

    Error: Incorrect answer
     
  15. Smusha

    Smusha Meme Marine & Staffin' Machine VIP

    Mr.Bones I don't feel like solving your riddle
     
  16. Smusha

    Smusha Meme Marine & Staffin' Machine VIP

    And in case that doesn't work

    Mr.Bones I would like to get off your wild ride
     
  17. CorallocinB

    CorallocinB Animeme lord VIP Silver Emerald

    Does the ride never end?
     
  18. It's from the Rollercoaster Tycoon.
     
  19. Slap

    Slap Dont steal my cheerios VIP

    Error: Incorrect answer
     
  20. Slap

    Slap Dont steal my cheerios VIP

    Access granted, please enjoy the park
     
    • Agree Agree x 1