Amend the "You are not allowed to leave" bubble

Discussion in 'TTT Suggestions' started by Hongo, May 8, 2019.

  1. Hongo

    Hongo VIP

    Include something along the lines of "If staff aren't online you can leave"
     
    • Like Like x 8
    • Agree Agree x 2
    • Dumb Dumb x 1
  2. Elvis

    Elvis Resurrected. VIP

    Staff cant handle the reports if theyre not there. Its common sense you can leave but a slay will be added to your id.
     
    • Like Like x 3
    • Dumb Dumb x 1
  3. Hongo

    Hongo VIP

    then why do people always say "now i cant leave blabla" it would make it more user friendly.
     
    • Agree Agree x 4
  4. Elvis

    Elvis Resurrected. VIP

    I mean ig but tbh its not gonna be added. Itd require some typing and clicking by the red man
     
    • Agree Agree x 2
  5. Hongo

    Hongo VIP

    idk why highwon even remains as owner. We need another co-owner who will actually do shit instead of just letting the server be reduced to pre 2017 updates and then stagnate
     
    • Dumb Dumb x 7
    • Agree Agree x 2
  6. Elvis

    Elvis Resurrected. VIP

    From not so recent events thats def not happening he wont do it
     
    • Informative Informative x 2
    • Agree Agree x 1
  7. Dani Phantom

    Dani Phantom Impersonating Staff VIP

    Yeah this is such an easy fix and would prevent so many confused newbies from complaining that they HAVE to play. The fact that it's "common sense" that you can leave is completely irrelevant when many rules are arbitrary and are just made to be easier to enforce. Maybe new players think that mods can't punish you if you're not there and then wait because they expect mods to arrive soon?

    It's seriously one of the easiest and most easy changes and should absolutely be done. Everyone who plays on the servers regularly knows that this is an actual problem that newbies are confused about.
     
    • Like Like x 2
  8. Cupcake Mayhem

    Cupcake Mayhem Uncuffed VIP

    Yeah, but how do you even trust someone with co-owner. You're literally trusting someone with the power to kill the community, it's not as easy as "Find a new co-owner". Not only that but they'd have to be a developer to edit the code.
     
    • Agree Agree x 2
  9. Elvis

    Elvis Resurrected. VIP

    obviously highwon would remain the keeper of all power that can harm the community. The co-owner would have access to certain portions of the server website, and certain power over the forums as well, im assuming. I dont even think opal had full power as a co-owner.
     
  10. Dani Phantom

    Dani Phantom Impersonating Staff VIP

    Am I the only one who knows plenty of people I'd trust enough to not destroy my server?
     
    • Like Like x 3
    • Funny Funny x 2
    • Agree Agree x 1
  11. Elvis

    Elvis Resurrected. VIP

    I wouldnt trust just anybody. As seen with yesterdays bans, the people you think you can trust really isnt that many.
     
    • Agree Agree x 3
  12. Cupcake Mayhem

    Cupcake Mayhem Uncuffed VIP

    People are different over the internet, the moral atttatchment isn’t the same as real life. Betrayal as not as hard online.
     
    • Agree Agree x 2
  13. Floof

    Floof Ball of Floof Banned VIP Silver

    bruh admins have that power lol
     
    • Disagree Disagree x 1
    • Optimistic Optimistic x 1
  14. Pacifist

    Pacifist Passively Scary Lead Admin VIP Bronze

    Considering all the former lead admins that are currently permabanned... trust isn't so easy around here.

    that being said, sure whatever +1
     
    • Like Like x 2
    • Funny Funny x 1
  15. Dani Phantom

    Dani Phantom Impersonating Staff VIP

    Yeah, but Confucius said that if you smell poopy anywhere you go, you better check your feetsies teehee
     
    • Useful Useful x 4
    • Like Like x 1
  16. Pacifist

    Pacifist Passively Scary Lead Admin VIP Bronze

    Fair enough.
     
  17. Xproplayer

    Xproplayer VIP Silver

    ye i can fix it just hmu with dev rank
     
    • Funny Funny x 3
    • Optimistic Optimistic x 3
    • Bad Spelling Bad Spelling x 1
    • Dumb Dumb x 1
  18. TomCat™

    TomCat™ VIP Emerald Bronze

    Tbh Xpro would probably be just as, if not more useful, and more loyal than some of the previous devs.
     
    • Disagree Disagree x 2
    • Dumb Dumb x 2
    • Agree Agree x 1
  19. Hongo

    Hongo VIP

    unfortunately
     
    • Dumb Dumb x 1